Veelgestelde Vragen

Bestelling en Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Jouw bestelling is binnen 14 dagen bij jouw thuis en meestal is dat veel sneller. Ons doel is om baby producten zo goedkoop mogelijk te kunnen aanbieden. Om dat doel te behalen, bestellen wij jouw product direct bij de fabrikant. Jouw bestelling komt dus direct uit de fabriek naar jouw woonkamer. Wij werken dus zonder opslag of magazijn en dat maakt de levertijd langer dan je van andere webshops (zoals Coolblue) gewend bent.

Op dit moment ervaren ook wij vertragingen op onze orders door Covid19.

Er zijn minder mogelijkheden om onze bestellingen naar Nederland en Belgie te vervoeren en sommige leveranciers werken nog maar op halve capaciteit. Het spijt ons ontzettend voor dit ongemak. We zitten er bovenop en doen er alles aan om onze levertijd te blijven evenaren. Wij geven geen geld terug bij een vertraagde levering en beroepen ons op overmacht. Duurt de levering echter langer dan 60 dagen, dan storten wij het hele bedrag terug op uw rekening.

De levertijd van max 60 dagen is inmiddels voorbij, waar blijft mijn bestelling!?

Oh oh... dat is vervelend! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling altijd hier checken: https://www.17track.net/nl (je hebt een tracking nummer van ons ontvangen in je mail).

Wat zijn de verzendkosten?

Wij nemen de verzendkosten van jouw bestelling geheel voor onze eigen rekening.

Mijn levering mist een aantal producten, hoe kan dat?

Wij werken met verschillende internationale fabrikanten/leveranciers (Noorwegen, Frankrijk, UK, USA, China en Malaysia), waardoor het kan voorkomen dat producten afzonderlijk van elkaar verstuurd worden. Als er een product ontbreekt bij je zending zal deze in de meeste gevallen 2 a 3 dagen later alsnog geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak.

Retourneren

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja hoor, dat kan! Iedere bestelling kan ongebruikt binnen 7 dagen aan ons incl. labels aangetekend retour verstuurd worden. Zonder opgave van een reden. De verzendkosten zijn echter wel voor eigen rekening.  

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 7 dagen na ontvangst (we houden de bezorg datum van jouw track&trace aan) ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en de kosten hiervan. 

Als het geretourneerde artikel ontvangen is door ons, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je rekening staat. Alle info over retourneren vind je hier: Retourneren.

Let op! Als het een beschadigd/defect product betreft, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via: info@baby-voordeel.nl alvorens je deze retour stuurt. Voeg foto's/videos toe van het product en het defect. Een defect product hoeft namelijk NIET retour gestuurd te worden, tenzij het om een uitzondering gaat.

 

Product info

Waar komen jullie producten vandaan?

Onze producten komen rechtstreeks bij de fabrikanten vandaan. Hiermee besparen we enorm op de kosten van een opslag/magazijn in Nederland en kunnen we de prijs voor jouw laag houden. Onze fabrikanten zijn gevestigd in Noorwegen, Frankrijk, Engeland, USA, China en Maleisie.

Hoe testen jullie de kwaliteit van een product?

Wij testen de kwaliteit ALTIJD voordat we een product in onze webshop promoten. Dit doen wij door test-producten naar ons zelf te sturen en naar onze vrienden/familie die ook kleine kinderen hebben. 

Wanneer is een product goed genoeg voor baby-voordeel.nl?

Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hoger dan leveringstijd en prijs. Wij kijken naar certificaten van de fabrikanten, de materialen waarmee gewerkt wordt en of een product duurzaam is.

Over Baby-Voordeel.nl

Wie zijn jullie?

Hi! Ik ben Evelien en sinds 2017 trotse eigenaar van Baby-Voordeel.nl. Lees hier meer over ons.

Hoe lang bestaat Baby-Voordeel.nl?

Baby-Voordeel.nl bestaat sinds 2017 en heeft inmiddels de Nederlandse en Belgische markt veroverd met de beste en goedkoopste baby producten. 

Doel, missie, visie?

Ons doel: Baby-Voordeel.nl biedt aanstaande ouders en hun familie en vrienden kwalitatieve baby producten voor een eerlijke prijs.

Onze missie: Baby-Voordeel.nl is steeds op zoek naar hippe en populaire baby producten waarbij kwaliteit en persoonlijk contact bij onze klantenservice centraal staan. Wij reageren altijd binnen één werkdag.

Onze visie: Bij Baby-Voordeel.nl zijn we ervan overtuigd dat kwalitatieve baby producten NIET duur hoeven te zijn. In de toekomst kunnen nieuwe ouders en hun vrienden/familie zich financieel zorgeloos voorbereiden op de komst van hun kleine wonder.